enbastanOKUresimlereBAKvideoIZLEbanaULAS

12 Oca 2008

Anlam-Sızılar

Can pazarında pazarlanır hayatlar
Buğ tutarken tenim
Nüfusuma alırım yağmurları, ıslanırım
Ah bak seni bir ahmakla tanıştırayım...


Kelimeler etrafa saçılmış
Sayfalarım dağınık
Bakma (bana) kusuruma
Sana huzur demliyelim
Ruhumda dinlen biraz
Ama kalbimden çek git
Kontrolümü kaybederken
Çok iyi sinirbazım ben


(Kare) köküme kadar kurumuş hücrelerim
Damarıma basarken kederleri
Gözümde yaşlanmış hüzünler
Ak düşerken siyah beyaz masallara
Ruhumu yaban-cı ellere teslim etmişim
Kaptırırken hayalet-tiklerimi avcılara
Belli olmuyor artık tebessümlerim
Ummaktan vazgeçerken
Ve de var gücümle düşerken
İrkitir sessizliğim
Poyrazım durulur delicesine
C-esaretinden korkuyorum
Yalın ayak basarken kara(nlığa)
Üşüyor çıplak gerçekler
Kulaklarımda çınlıyor ölüm
Adımı anarken (hiç)birileri
Aldırış etmiyorum çıldırışlarıma
Acıtmıyor artık saplanmaktan ucu körelmiş hançerler
Bileniyor yalnızlık tekil şahsımda
Demir alıyorum hayat limanından
Kalbime bir beden büyük gelirken aşk
Daralıyorum bedenimde
Önüme dikilen koskoca boşluklar
Ve de seyir defterime düşen intihar notları
Çizerken bileklerime rotamı
İftihar ederim kendimle
Helal olsun haksızlıkların
Haram olmuş esirgenmiş harap mutluluklarım
(A)min-nettarım yinede
Mezarıma gel (bed)dualarını esirgeme

0 Rapor Yaz:

tıkla

¤ Son Raporlananlar ¤

¤ Sosyal Ağlar Zımbırtısı ¤

Facebook Profilim Aptal Twitter Bu Boş Rss Takip