enbastanOKUresimlereBAKvideoIZLEbanaULAS

27 May 2008

En Koyu Kısmı Gecenin

En buğlu anı gözlerimin
Hiç kimselerin arasında
Her hangi bir yerdeyim
Kendimden çok uzak
Gölgeler içindeyim


Bana bir kurşun kalem
Birde kağıt verin
Bana bir kurşun gümüşten
Birde silah verin...

En koyu kısmı gecenin
Kefenime doldurdum kafiyeleri
Boğazımda kesik kesik çığlıklar
Bir kış bahçesine gömdüm ölü düşleri


Cebimde akrep
Koynumda yılan
Zehirli değildi hiç biri aşk kadar
Kalbimdeyse hala bıraktığın siyah çelenkler var


Soğuk kanlı bir katil yokluğun
Boğazlıyor ruhumu
Sihirli ayna ise suskun
Söylemesede biliyorum en yalnız kim
En koyu kısmındayım gecenin

2 Rapor Yaz:

Adsız dedi ki...

Çok hoş..

Kara Drama dedi ki...

Eyvallah ..

tıkla

¤ Son Raporlananlar ¤

¤ Sosyal Ağlar Zımbırtısı ¤

Facebook Profilim Aptal Twitter Bu Boş Rss Takip