enbastanOKUresimlereBAKvideoIZLEbanaULAS

3 Haz 2009

Şaraplara Bandırdım Akşamları

Şaraplara bandırdım akşamları
Kuru kuruya gitmezdi karanlığım

Öylesine boştu ki hayat
İçinde yankı yapıyordu çığlıklarım
Ruhuma lehimlendikçe acılarım

Gönlümden zengin kalkışı yaparken aşk
Sesi çıkmaz sokakların
Misafir odamda yalnızlığım

Alıp götürdüler umutlarımı
Yerine göz dağı verdiler
Burnumdan getirdiler hayatı
Sonunda beni yere serdiler
Üzerimi yalnızlıkla örttüler

Gözyaşlarıma bandırdım bulutları
Taziye defterime not düşerken pişman yarınlarım


Gözlerimi kapatıp bilinmezliğe yelken açtım
Gidiyorum nereye gittiğimi bilmeden
Arkamda rüzgar önümde güneş
Gidiyorum havadaki melankolinin kokusu üstüme sinerken

3 Rapor Yaz:

bölünmüş dedi ki...

hiç bir yere gidemezsin.. otur oturduğun yerde..

Zeugma dedi ki...

Farkında mısın? O bilinmezlik bu kez güzelliklere götürüyor.
Arkandaki rüzgar seni güneşe doğru itiyor..
Güneşli günlere ..

Kara Drama dedi ki...

@bölünmüş; ben çoktan gitmiştim bile.

@zeugma; ama yinede bir melankoli havası var bea (=

tıkla

¤ Son Raporlananlar ¤

¤ Sosyal Ağlar Zımbırtısı ¤

Facebook Profilim Aptal Twitter Bu Boş Rss Takip