enbastanOKUresimlereBAKvideoIZLEbanaULAS

19 Mar 2009

2. El Kelimeler

O yaptı diye işaret eden parmaklar
Kenarından sıyırıyor gözlerimde ki yaş pastanın
Ben daha ufacıkken
Büyüyor korkular
Atıfta bulunuyorum münasebetsiz düşlere
Bir yağmur sonrası
Kalbim yerinde yok
Şimdi ne desem
Değiştirmez elbet hiç birşeyi

Kanalizasyonda yüzen kağıttan kuğular
Yansıyor yüzüme hüzünleri
Kendimden başka bir derdim yok
Arabalar çamur sıçratırken gamsız güneşime
Gölgelerden yarattığım oyun arkadaşlarım vardı
Yarınlarımın peşinden koşan
Aç karna yenen narkozlar sonrası
Geri dönüyorum üvey çocukluğuma
Lunaparklarda kaybettiğim kahkahaları için
Halen yalnız, utangaç ve ürkek
Şimdi ne söylesem
Çoktan anlamını yitirmiş
Cümle içinde kullanılmış 2.el kelimeler

1 Rapor Yaz:

ummuhan dedi ki...

Şimdi ne söylesem
Çoktan anlamını yitirmiş
Cümle içinde kullanılmış 2.el kelimeler...

çok güzel...

..............
çağrıtırdıkları...


birden çok yüzüm ile yürürken sokaklar arasında gözlerimin kuyusunda biriktirdiğim bütün gülüşlerim siliniyor hafızamdan...
yürüdüğüm yollar ve kaldırımlar ezberimdeki bütün yalnızlıklar tanığım oluyor...
bütün anlamsızlıklar yoldaşım...
gözleirm kararıyor...
damaklarımdan tadın siliniyor...
bütün sözler ve gülüşler anlamını yitiriyor...
ben ve o'nun sessiz hikayesi siliniyor geçmişin izlerinden...

tıkla

¤ Son Raporlananlar ¤

¤ Sosyal Ağlar Zımbırtısı ¤

Facebook Profilim Aptal Twitter Bu Boş Rss Takip