enbastanOKUresimlereBAKvideoIZLEbanaULAS

22 May 2009

Şairin Şahidi Şiirler & Tek Celsede Gelen Ölüm

Suçlu bulundum öldürmekten boş vakitlerimi
Cinayet silahım kalemim bir kılıçtan daha keskindi
'Yaz kızım bu adama (surat)asmalı (ahkam)kesmeli'
Nedir kardeşim bu adaletsizliğin temeli

Bir rüyadayım galiba gözlerim kansersemi
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım, kim bu tek dişi kalmış serseri
Çakı gibi delikanlıyım hiç kaçırmazdım kurtlar vadisini
Ardındansa sütümü içer yatarım fırçalayıp aklımın gidişlerini

Evet önce mürekkebe sonra kana bulasamda ellerimi
Ben masumum saymazsak intihar teşebbüslerimi
Şiirlerdir bir şairin tek şahidi
Susma hakkımı kullanıyorum ben şimdi

Avukatlarım nerede göz hapsine almışlar düşüncelerimi
Ön yargılı yargıçlar tek celsede infaz ediyor beni
Bir delinin aklına uyup karartmışlar tüm delilleri
Vursanızda kelepçeyi kapatsanızda çenemi
Sobeleyemezsiniz siz hiçbiriniz içimde saklanan şizofreni
Kapanmaz bu dava kırsada hakim kalemi

0 Rapor Yaz:

tıkla

¤ Son Raporlananlar ¤

¤ Sosyal Ağlar Zımbırtısı ¤

Facebook Profilim Aptal Twitter Bu Boş Rss Takip