enbastanOKUresimlereBAKvideoIZLEbanaULAS

31 Mar 2011

Aşık

karla kArıŞIK bir yağmur düşüyor yüreğime
buzlu camların ardından izlerken hayatı
buğulanıyor gözlerim
bir bir canlanırken özlemlerim
eski bir şarkı geliyor aklıma
oysa hiç eskimiyordu gidişler
daima yenilenirken serzenişlerim
bu gece ben duygu sersemiyim
uykulardan kaçarken adım adım
korkarım şimdi eski bir düşe rastlarım
sayıklamak istemem şimdi acıtır adın
o yüzden sadece etkisizim


efkarla sarmAŞIK bir yalnızlık değiyor tenime
tuzlu gözyaşların arkasından gizlerken bakışları
bir kez daha sulanıyor sözlerim
hasret vurdukça dalga dalga satırlarımın kıyısına
t'aşıyor kalemimden boyumu aşan hüzünler sıra sıra
boğuluyorken kendi sessiz denizimde
sağır bir martı konu(şu)yor yüzüme yüzüme
ben yüzmeye çalıştıkça (ka)derimi sensiz
yaşamak ve alışmak zor geliyor
o yüzden ben hep çaresizim

0 Rapor Yaz:

tıkla

¤ Son Raporlananlar ¤

¤ Sosyal Ağlar Zımbırtısı ¤

Facebook Profilim Aptal Twitter Bu Boş Rss Takip